نمودار هفت چاکرا


چاکرا اول پایه ستون فقرات
چاکرا دوم طحال واعضای تناسلی
چاکرا سوم منطقه ناف وسولر پلکسوس
چاکرا چهارم        قلب
چاکرا پنجم        گلو
چاکرا ششم     چشم سوم
چاکرا هفتم     تاج سر
     رنگ    چاکرا   کیفیت
    قرمز   پایه ستون فقرات   زندگی وحیات
   نارنجی  طحال یا اعضای جنسی   انرژی
   زرد ناف یا غدد فوق کلیوی   هوش وفهم
   سبز         قلب   توازن و احساس همدردی
  آبی    گلو وغده تیرویید    الهام مذهبی
  نیلی    چشم سوم وغده هیپوفیز   حس ششم ودرک ازطریق فراست
  بنفش   تاج سر وغده صنوبری        روحانیت

جملات معجزه گر

همه آدمیان تجلی عشق الهی هستند پس من به جزء عشق الهی با هیچ چیز دیگر نمی توانم روبه رو شوم

برای بحران مالی : عشق الهی هم اکنون مرا توانگر و دولتمند می کند

من تجلی عشق خدا هستم و می گذارم عشق خدا رهبری و هدایتم کند و به من الهام بخشد

عشق الهی در باطن یکایک ما اندیشه های تازه و شهامت تازه و نعمت و ثروتی محسوس را هر روز به سوی ما می کشاند

من بدون هیچ وابستگی همه مردم را دوست دارم و همه مردم نیز بدون هیچ وابستگی مرا دوست دارند

عشق الهی هم اکنون در من و از طریق من به عالیترین کار خود سر گرم است عشق الهی هم اکنون برای من و از طریق من سلامت کامل و ثروت فراوان و سعادت بی کران می آورد

من زندگی خواه آسوده و خواه شیرین می خواهم

من پیشرفتی عظیم در زندگی دارم من بسیار شادمان و خرسندم

من از دولت عشق زنده ام من با قانون محبت زندگی می کنم و محبت از هم اکنون فاتح و پیروز است

من در حلقه سحر آمیز عشق خدا گام بر می دارم و هم اکنون چون مغناطیسی الهی در برابر خیر و صلاح خود مقاومت ناپذیر هستم

عشق الهی از طریق من تجلی می کند و همه آنچه را که برای خوشبختی و تکمیل زندگیم لازم است هم اکنون به سوی من می کشاند

من شاهکار زندگی خود هستم ذهن من همه چیز را به وجود می آورد من نیروی بی پایان میخواهم

خدایا متشکرم و سپاسگزارم و شکر گزارم که در تکامل روحم و رشدم و تعالی ام کمکم می کنی

من یک انسان شگفت انگیز هستم من می خواهم به فضیلت برسم من می خواهم جذاب شوم

بار خدایا به تو پناه می برم از علمی که سودمند نیست و از قلبی که خشوع و انعطاف در برابر حق بدان راه ندارد و از نفسی که سیر و اشباع نمی گردد و از دعایی که اجابت نمی شود

خدایا به تو پناه می برم از این که گمراه کنم یا گمراه گردم بلغزانم یا بلغزم ستم کنم یا ستم ببینم به نادانی کشانم و یا خود دچار آن شوم

ای جوهر الهی از راه های عالی و بی همتایت هم اکنون مرا به خواسته ام برسان و سلامت و ثروت را به درون زندگیم راه بده

شکر و سپاس و حمد بی قیاس بر خالقی که با جلوه سراسر نورانی خود عوالم غیب و شهامت و سر و غلن را به نعمت وجود آراسته و به برکت برگزیدگانش بما رسانده

 




آخرین نظرات ثبت شده برای این مطلب را در زیر می بینید:

برای دیدن نظرات بیشتر این پست روی شماره صفحه مورد نظر در زیر کلیک کنید:

بخش نظرات برای پاسخ به سوالات و یا اظهار نظرات و حمایت های شما در مورد مطلب جاری است.
پس به همین دلیل ازتون ممنون میشیم که سوالات غیرمرتبط با این مطلب را در انجمن های سایت مطرح کنید . در بخش نظرات فقط سوالات مرتبط با مطلب پاسخ داده خواهد شد .

شما نیز نظری برای این مطلب ارسال نمایید:


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: